Nieuw telefoonsysteem

Om ons tijdens de consultaties meer te kunnen focussen op u als patiënt, hebben wij ons telefoonsysteem gewijzigd.

Als Eveline aanwezig is:

Je komt rechtstreeks bij Eveline terecht voor afspraken, vragen en aanvragen van huisbezoeken. Soms hoor je een wachtdeuntje of krijg je de boodschap om later terug te bellen. Dat komt omdat Eveline maar naar 1 persoon tegelijk kan luisteren, maar meerdere lijnen tegelijkertijd kunnen bellen.

Als Eveline niet aanwezig is:

Je krijgt een bandje te horen met een keuzemenu. Deze stem is geen persoon, je krijgt dus niemand aan de lijn, maar dit is een automatisch computersysteem. Wij vragen jou om heel aandachtig te luisteren naar alle opties die deze stem voorstelt. Druk dus niet zomaar op een toets, luister eerst goed naar alle opties en kies pas daarna de geschikte optie!

  • Keuze 1: niet-dringende afspraak maken in de praktijk (dus geen huisbezoeken!). Je maakt via de computerstem een afspraak.
  • Keuze 2: voor vragen aan de dokter of resultaatbesprekingen. Iets wat minder dringend is.
  • Keuze 3: alles wat DRINGEND is: als je dringend een afspraak wil maken in de praktijk, voor een dringende vraag of het aanvragen van een huisbezoek.
  • Keuze 4:  keuzetoets voor collega-artsen, verpleegkundigen of andere zorgverleners, dus minder van toepassing voor jou als patiënt.

Bij keuze 1 kan je zelf via de telefoon een afspraak maken. Bij de andere keuzes kom je bij één van de artsen terecht.

Tijdens het weekend/feestdagen:

Je krijgt het antwoordapparaat te horen. Voor dringende zaken kan je terecht bij de huisartsenwachtpost via het nummer 1733.

© Copyright - Gezondr